سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«خداوند کسی را که نافرمانی اش کند، دوست نمی دارد» . آن گاه حضرت این شعر را برخواند : خدا را می کنی و باز اظهار دوستی او را می نمایی ؟! [محمّد ابی عمیر - کسی که خود از امام صادق علیه السلام شنیده بود برایم نقل کرد که ایشان می فرمود]
 
شنبه 95 مرداد 16 , ساعت 2:8 عصر

ه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ دسته اول فوتبال از عصر فردا با برگزاری 9 دیدار آغاز خواهد شد. لیگی که کمتر مورد توجه رسانه‌ها و مطبوعات قرار می‌گیرد اما نکته جالب این است که 18 تیم حاضر در لیگ دسته اول از 11 استان مختلف کشور آمده‌اند و این بدان معناست که یک سوم از کشور در این لیگ نماینده دارند. این در حالیست که در لیگ برتر شاهد حضور 6 استان هستیم و شاید جذابیت لیگ دسته اول از این لحاظ نسبت به لیگ برتر بیشتر باشد.

در این دوره از مسابقات لیگ دسته اول خرید چای لاغری تن فیت چهره‌های جنجالی و پرهیاهویی چون فیروز کریمی در اکسین البرز و محمد مایلی‌کهن در ملوان حضور دارند. از نکات دیگر این لیگ می‌توان به حضور 11 سرمربی اشاره کرد که تجربه حضور در لیگ برتر به عنوان مربی یا سرمربی را داشته‌اند. داوود مهابادی در آلومینیوم اراک، محمود فکری در نساجی مازندران، محمد مایلی‌کهن در ملوان، منصور ابراهیم‌زاده در مس کرمان، علی کلانتری در مس رفسنجان، وینگو بگوویچ در گل‌گهر سیرجان، علی نظرمحمدی در سپیدرود رشت، علیرضا مرزبان در خونه به خونه، مهدی تارتار در پارس جنوبی، اکبر میثاقیان در بادران تهران و فیروز کریمی در اکسین البرز از جمله مربیانی هستند که تجربه حضور در لیگ برتر را به عنوان مربی یا سرمربی داشته‌اند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ